Εικαστική αναδρομική έκθεση της Κατερίνας Μουράτη με τίτλο: «40 χρόνια Αιγαίο»
ΤΜΗΜΑΤΑ: Α4, Α5
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΡΑΣΗΣ: ΔΕΛΚΟΥΣΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΛΙΟΥΔΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΣΥΝΟΔΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΠΑΛΑΜΩΤΗ ΕΛΕΝΗ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ - ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ: 08/11/2024
ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ - ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ: Εικαστική αναδρομική έκθεση της Κατερίνας Μουράτη με τίτλο: «40 χρόνια Αιγαίο»
ΤΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ: ΚΑΤΑΛΥΜΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ, ΡΟΔΟΣ
ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ:
Την Παρασκευή 08/11/2024, στο Κατάλυμα της Γαλλίας πραγματοποιήθηκε από το Ημερήσιο ΓΕΛ. Ιαλυσού, εκπαιδευτική επίσκεψη στο πλαίσιο της δράσης
«Εικαστική αναδρομική έκθεση της Κατερίνας Μουράτη με τίτλο: «40 χρόνια Αιγαίο», η οποία διοργανώθηκε από το Γαλλικό Κατάλυμα της Ρόδου και την κ. Μουράτη.
Η έκθεση ζωγραφικής της καλλιτέχνιδος κ. Μουράτη Κατερίνας, προσφέρεται για την εξοικείωση των μαθητών με τις ποικίλες μορφές σύγχρονης τέχνης αλλά και καλλιτεχνικών όρων.
Το σύνολο της έκθεσης περιλάμβανε έργα ζωγραφικής και καλλιτεχνικά αντικείμενα, ενταγμένα σε τρεις εκθεσιακούς χώρους, φτιαγμένα από ποικίλα υλικά (ξύλο, γυαλί, μέταλλο, χαρτί, ύφασμα) και τεχνικές (καμένο χαρτί, λιωμένο κερί, κλπ.) ακολουθώντας τη χρονική και καλλιτεχνική πορεία της καλλιτέχνιδος.
Η κ. Μουράτη υποδέχτηκε τους μαθητές/τριες και τους συνοδούς εκπαιδευτικούς, κάνοντας μία γενική εισαγωγή της έκθεσης και των εκθεμάτων. Κατόπιν οι μαθητές/τριες περιηγήθηκαν στους εκθεσιακούς χώρους. Εν συνεχεία η κ. Μουράτη στον κεντρικό εκθεσιακό χώρο στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμματος εξήγησε στους μαθητές/τριες τον την έννοια της outsiderart, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο διαχώρισε τα έργα της, τα υλικά που χρησιμοποίησε, τις τεχνικές κατασκευής και γιατί, ανάλογα την καλλιτεχνική της περίοδο, καθώς και τις επιρροές της. Επιπρόσθετα έκανε εκτενή αναφορά στην διδακτική της εμπειρία στα σχολεία μειονοτήτων στην Γερμανία.
Δέχθηκε ερωτήσεις από τους μαθητές/τριες και απάντησε σε κλίμα αρμονικής συνομιλίας και παραγωγικού διαλόγου.
Η εκπαιδευτική επίσκεψη εστίασε στις ιδιαιτερότητες των εικαστικών τεχνών και πως μέσα από το πρίσμα της τέχνης μπορούμε να προσεγγίσουμε και τα διδακτικά αντικείμενα του σχολείου με βιωματικό τρόπο. Στη βάση αυτή η επίσκεψη κρίνεται ότι θα οδηγήσει σε επίτευξη μέρους των επιθυμητών στόχων στα διδακτέα μαθήματα του ωρολογίου προγράμματος.