Έκθεση κεραμικών έργων των καλλιτέχνιδων Όλγας Βλάσση και Aureline Caltagirone με τίτλο: «Τακίμι»

 

ΤΜΗΜΑΤΑ: Α3

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΡΑΣΗΣ: ΛΙΟΥΔΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ & ΔΕΛΚΟΥΣΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ - ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ: 14/11/2024

ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ - ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ:Έκθεση κεραμικών έργων των καλλιτέχνιδων Όλγας Βλάσση και Aureline Caltagirone μετίτλο: «Τακίμι»

ΤΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ: ΚΑΤΑΛΥΜΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ, ΡΟΔΟΣ

ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ:

Την Παρασκευή 14/11/2024, στο Κατάλυμα της Γαλλίας πραγματοποιήθηκε από το Ημερήσιο ΓΕΛ. Ιαλυσού, εκπαιδευτική επίσκεψη στο πλαίσιο της δράσης

Έκθεση κεραμικών έργων των καλλιτέχνιδων Όλγας Βλάσση και Aureline Caltagirone με τίτλο: «Τακίμι», η οποία διοργανώθηκε από το Γαλλικό Κατάλυμα της Ρόδου και τις κ. Βλάσση & κ. Caltagirone.

Η έκθεση κεραμικών έργων των καλλιτέχνιδων κ. Βλάσση & κ. Caltagirone, προσφέρεται για την εξοικείωση των μαθητών με τις ποικίλες μορφές σύγχρονης τέχνης αλλά και καλλιτεχνικών όρων.

Το σύνολο της έκθεσης περιλάμβανε καλλιτεχνικά αντικείμενα, ενταγμένα σε δύο εκθεσιακούς χώρους, φτιαγμένα από σπασμένα κεραμικά των γυναικών της Ρόδου.

Οι κ. Βλάσση & κ. Caltagirone, υποδέχτηκαν τους μαθητές/τριες και τους συνοδούς εκπαιδευτικούς, κάνοντας μία γενική εισαγωγή της έκθεσης και των εκθεμάτων. Κατόπιν οι μαθητές/τριες περιηγήθηκαν στους εκθεσιακούς χώρους. Εν συνεχεία στον κεντρικό εκθεσιακό χώρο στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμματος οι καλλιτέχνιδες επεξήγησαν στους μαθητές/τριες τον τρόπο σύλληψης του όλου εγχειρήματος, καθώς και τις τεχνικές κατασκευής. Επιπρόσθετα έκαναν εκτενή αναφορά στα έθιμα των γυναικών της Ρόδου αναφορικά με την προίκα τους.

Στη συνέχεια ακολούθησε ξενάγηση στους εργαστηριακούς χώρους στο ισόγειο του κτιρίου, όπου και κατασκευάστηκαν τα κεραμικά εκθέματα.

Δέχθηκαν ερωτήσεις από τους μαθητές/τριες και απάντησαν σε κλίμα αρμονικής συνομιλίας και παραγωγικού διαλόγου.

Η εκπαιδευτική επίσκεψη εστίασε στις ιδιαιτερότητες των εικαστικών τεχνών και πως μέσα από το πρίσμα της τέχνης μπορούμε να προσεγγίσουμε και τα διδακτικά αντικείμενα του σχολείου με βιωματικό τρόπο. Στη βάση αυτή η επίσκεψη κρίνεται ότι θα οδηγήσει σε επίτευξη μέρους των επιθυμητών στόχων στα διδακτέα μαθήματα του ωρολογίου προγράμματος.